Versão pc grátis para quem já comprou a versão android

Status
Not open for further replies.

CristianoR

Member
Joined
20/01/2017
Messages
53
David eu já comprei a versão do android,por que pra ter a versão do pc tem que pagar de novo?poderia ser grátis para quem já comprou a versão android. Correto? Não acho vantagem comprar uma outra versão que só muda a plataforma e continua a mesma coisa e sem nada novo,chato,bugado e nem consigo zerar de dificuldade que eh. Se for pra comprar muda o gráfico para HD e melhore mais por favor. Me desculpe se postei em lugar errado. Eo bug que comentei se encontra ao finalizar a Quest honra do guerreiro. Depois de pegar o anel sem levar ele para grissenda e guardando no baú. Retornando a ela a quest reseta podendo pegar outro anel. Isso pode ser feito de forma infinita se quiser. Bem eu gosto do jogo. Mais espero mais melhoras se possível diminuir o preço de resetar as coisas. Obrigado pela atenção e desculpe qualquer coisa.
 

Alan_SP

Staff member
Administrator
Joined
11/01/2016
Messages
1,964
First, I moved thread to feedback.

Also, discussing price policy and similar topics are forbidden by forum rules. So I'll lock this topic after my answer.

Bug reports should go in separate topics.

About buying new licence for each platform, well, this before all depends on each store, not so much on David. Each store is world in its own, without recognizing other stores.

So, if you want game on different platform, you should follow rules of that platform.

It would be different thing if David would made his own store where he would sell his products, but this would lead to much lower sales, which would lead to David loosing interest in developing, which in the end would lead to no EK at all, as David would still work in his regular day job, wouldn't give himself and all his time to developing EK.

I guess you're aware that David lives from developing EK?

Anyway, please report bugs to own threads.
 
Status
Not open for further replies.

Top