Introduce yourself thread

gregoryTW26

New member
Olá, eu sou Gregory, sou mecânico no Brasil. Tenho 23 anos de idade, comecei a jogar no PC , Halo combat envolvido, CS 1.6 , half life, need for speed underground2 , warcraft 3 , age of empires , hidden and perigoso e vários outros jogos.
nos últimos anos me apaixonei por jogos rpg e exilados reinos foi uma das melhores coisas que me aconteceram, sou grato por isso.
sempre que posso estou doando pra ajudar a aumentar o jogo!
Freetown !!! Estou a sua espera!

Z3r0

New member
Olá, eu sou Gregory, sou mecânico no Brasil. Tenho 23 anos de idade, comecei a jogar no PC , Halo combat envolvido, CS 1.6 , half life, need for speed underground2 , warcraft 3 , age of empires , hidden and perigoso e vários outros jogos.
nos últimos anos me apaixonei por jogos rpg e exilados reinos foi uma das melhores coisas que me aconteceram, sou grato por isso.
sempre que posso estou doando pra ajudar a aumentar o jogo!
Freetown !!! Estou a sua espera!
Salve mano! Bem vindo sou Br tbm ent se precisar só chamar

ultra112

New member
Hi I'm Jeff, I'm currently studying my Masters and I have enjoyed RPG games since secondary school. As for my favorite games, they are the Geneforge series, Divinity 2 Ego Draconis, Crash of the titans, Crash Mind Over Mutant, Monster Lab (DS version) and Pipework software's Godzilla Trilogy.

Amras Isilra

New member
Hi everyone. I'm from Poland.
Crpg: Fallout 1 and 2, BG 1 & 2 and other and many many more from Dungeon Master to Arcanum. After that I almost don't play.
Now android ressurect my gamer soul: Tales of Illyria, Grim Quest etc., and mostly beloved of Noldor race: Exiled Kingdoms! and a little few more.
Real rpg: Warhammer mostly and little bit others but it was many moons ago.
Others: books, music, football and beer of course.
I am here to send the message to David! Greerings for great game but don't leave us alone! Finish EK! We demaind more, more, more...

P.S. I don't use english from long time so I hope everyone understood what I want to say:
DAViD!
Don't be afrraid EK is in our head! And your hand!
Post automatically merged:    

Hi everyone. I'm from Poland.
Crpg: Fallout 1 and 2, BG 1 & 2, Daggerfall and other and many many more from Dungeon Master to Arcanum. After that I almost don't play.
Now android ressurect my gamer soul: Tales of Illyria, Grim Quest etc., and mostly beloved of Noldor race: Exiled Kingdoms! and a little few more.
Real rpg: Warhammer mostly and little bit others but it was many moons ago.
Others: books, music, football and beer of course.
I am here to send the message to David! Greerings for great game but don't leave us alone! Finish EK! We demaind more, more, more...

P.S. I don't use english from long time so I hope everyone understood what I want to say:
DAViD!
Don't be afrraid EK is in our head! And your hands!

Last edited:

Elicart

Member
I'm Elicart from Philippines
I enjoyed RPG games since 2015
I used to work at a Company but I left I can't leave my love on EK

Sacerdotisa Galatea

New member
Ah, vaya. Que interesante. Uhm... soy una sencilla ama de casa de 35 años, autista que trabaja media jornada. El tiempo restante lo dedico a mis pasatiempos favoritos. Amo el silencio y sobre todo cuando no fastidian mis pasatiempos como la lectura, oraciones, meditaciones, juegos entre otras. Me gusta rolear a veces ya sea por escrito o en campaña, aunque no suelo hacerlo muy seguido porque mis conocidos son extranjeros y acomodar los tiempos es muy difícil. Ah, es cierto, soy de Chile, un placer.